نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

شماره گیری مستقیم به داخل (DID)

شماره گیری مستقیم داخلی (DID) خدماتی از یک شرکت تلفن محلی (یا شرکت حمل و نقل محلی) است که مجموعه ای از شماره تلفن ها را برای تماس با سیستم تبادل شعبه خصوصی یک شرکت (PBX) فراهم می کند. با استفاده از DID، یک شرکت می تواند شماره تلفن های فردی را برای هر شخص یا ایستگاه کاری داخل شرکت به مشتریان خود ارائه دهد بدون اینکه برای هر اتصال ممکن خط فیزیکی در PBX داشته باشد.

مراحل شماره گیری با PBX

به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است 100 شماره تلفن از شرکت تلفن اجاره کند که می تواند از طریق هشت خط تلفن فیزیکی فراخوانی شود (به اینها “خطوط تنه” گفته می شود). با این کار می توانید حداکثر هشت تماس مداوم داشته باشید. تماس های ورودی اضافی سیگنال شلوغی را دریافت می کنند تا اینکه یکی از تماس ها به پایان برسد یا بتوانید پیام پست صوتی را ترک کنید. PBX به طور خودکار تماس با یک شماره تلفن داده شده را به ایستگاه کاری مناسب در شرکت تغییر می دهد. یک اپراتور تابلوی PBX در این امر دخیل نیست.

از یک سیستم DID می توان برای نمابر و نامه صوتی و همچنین ارتباطات صوتی زنده استفاده کرد. در مقایسه با سرویس PBX معمولی، DID هزینه اپراتور تابلو صرفه جویی می کند، تماس ها سریعتر انجام می شوند و تماس گیرندگان احساس می کنند که به جای یک شرکت با یک شخص تماس می گیرند.

0/5 (0 نقد و بررسی)
این مطلب را از دست ندهید   سانترال میزبان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =