نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

انتخاب سیستم های PBX برای مشاغل کوچک / اگر سیستم ارتباطی فعلی شما به سادگی نیازهای کسب و کار کوچک شما را برآورده نمی کند، ممکن است بخواهید یک سیستم تلفن PBX را در نظر بگیرید. سیستم PBX با ویژگی‌های نوآورانه‌اش، راه‌حل ارتباطی مناسبی را برای مشاغل کوچک در شرایط فعلی ارائه می‌دهد. در اینجا ضروریت PBX را برای مشاغل کوچک قرار گرفته است.

انتخاب سیستم های PBX برای مشاغل کوچک

سیستم PBX چیست؟

یک سیستم تلفن سانترال خصوصی (PBX) توسط یک تامین کننده خارجی اداره می شود و به کسب و کارهای کوچک امکان می دهد از خطوط تلفن خارجی با هزینه کاهش قابل توجهی استفاده کنند. سیستم های ارتباطی PBX که در ابتدا از فناوری آنالوگ استفاده می کردند، اکنون از فناوری دیجیتال استفاده می کنند که به موجب آن سیگنال های دیجیتال برای تماس های خارجی به آنالوگ تبدیل می شوند.

گزینه های سیستم های PBX برای مشاغل کوچک چیست؟

برای اینکه ایده ای از آنچه می توانید از سیستم PBX خود انتظار داشته باشید به شما ارائه دهیم، در اینجا مروری بر چهار نوع مختلف موجود است.

سیستم سانترال آنالوگ

این یک سیستم ارتباط تلفنی آزمایش شده و آزمایش شده برای چندین دهه بوده است که برای انتقال فکس نیز استفاده می شود. این سانترال از خطوط تلفن مسی سنتی استفاده می کند، بنابراین آنها واقعاً فقط در مکان های دورافتاده که دسترسی به اینترنت به شدت محدود است ضروری است.

 سیستم VOIP PBX

این نوع جدیدتر از فناوری PBX بر روی سیستم سانترال آنالوگ با برخی ویژگی‌های اضافی ساخته شده است. وقتی صحبت از راه‌حل‌های ارتباط دیجیتالی می‌شود، این گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر است که با نیازهای کسب‌وکارهای کوچک مطابقت دارد. این سانترال از پروتکل اینترنت استفاده می کند که به موجب آن صدا به داده تبدیل می شود که سپس از طریق اینترنت منتقل می شود و از طرف دیگر برای گیرنده به صدا تبدیل می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت PBX و سوئیچ PSTN

 سانترال ابری

سانترال سانترال ابری که به عنوان سانترال میزبان نیز شناخته می‌شود، از اتصال اینترنتی نیز استفاده می‌کند، اما شما به تجهیزات موجود در محل نیازی ندارید – فراتر از تلفن‌های واقعی و اتصال اینترنت پهن‌باند. یک تامین کننده خارجی تمام تماس های ورودی و خروجی را هدایت می کند. برای کسب و کارهای کوچکی که خواهان مقیاس پذیری هستند، Cloud PBX یک گزینه عالی است زیرا از تلفن های کنفرانس و تلفن های هوشمند پشتیبانی می کند.

 PBX در محل

این شکل دیگری از سیستم های PBX میزبانی شده است که از فناوری IP صوتی برای مدیریت سیستم تلفن تجاری شما استفاده می کند. تماس‌های خروجی و ورودی همه در محل مدیریت می‌شوند و اتصال اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند. این معمولاً یک گزینه پرهزینه برای مشاغل کوچک است، اما به معنای کاهش هزینه های ماهانه پس از پرداخت است.

مزایای سیستم های PBX برای مشاغل کوچک

هنگامی که سیستم سانترال مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کردید، از مزایای بسیاری مرتبط با این نوع سیستم ارتباطی بهره مند خواهید شد. برخی از این موارد عبارتند از:

صرفه جویی در هزینه

وقتی یک سیستم سانترال مبتنی بر ابر را انتخاب می‌کنید، هزینه‌های تماس را کاهش می‌دهید، و هزینه‌های اضافی سخت‌افزار در محل و تعمیر و نگهداری مداوم را ندارید. هزینه های راه اندازی اولیه و همچنین هزینه های عملیاتی مداوم وجود خواهد داشت، اما به طور کلی، این راه حل بسیار ارزان تری برای مشاغل کوچک است.

دسترسی به تلفن همراه

سیستم PBX میزبانی شده شما از شرایط کار از راه دور که امروزه بسیار رایج شده است، پشتیبانی می کند، زیرا مشاغل می توانند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه کار کنند. دستگاه های هوشمند حتی می توانند گوشی ها را تقلید کنند، به این معنی که کارمندان با شماره داخلی استاندارد با دسترسی به ویژگی های PBX در دسترس هستند.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی PBX

سیستم های ایمن

همه سیستم های دیجیتال برای محافظت در برابر تداخل خارجی و بدافزارها به امنیت بیشتری نیاز دارند. سیستم های سانترال مبتنی بر ابر دارای ویژگی های امنیتی خاصی مانند رمزگذاری و احراز هویت دستگاه هستند که اتصالات را بسیار ایمن تر می کند. تامین کننده PBX شما اطمینان حاصل می کند که به روز رسانی های امنیتی منظم انجام می شود.

مقیاس پذیری

همانطور که گفته شد، عملیات کسب و کار کوچک شما ممکن است برنامه های بزرگی برای رشد داشته باشد، و یک سیستم PBX میزبانی شده یک گزینه مقیاس پذیر است که همانطور که تجارت شما رشد می کند، رشد می کند. می توانید خطوط و ویژگی های جدید را در صورت نیاز و در صورت نیاز اضافه کنید.

خصوصیات پیشرفته

حتی اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، یک سیستم PBX ویژگی های پیشرفته ای را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در مقیاس بزرگتری کار کنید. اینها شامل انتقال تماس، پست صوتی، متصدی خودکار، اتصال کاربر از راه دور، و پست صوتی به ایمیل در میان سایر موارد است.

مزایای تلفن سانترال ابری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =