نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

افزایش قابلیت دسترسی در سانترال

صرفه جویی در هزینه، اگر کنار بگذاریم، دسترسی یکی از بزرگترین مزایای VoIP برای تجارت است. یکی از مزایای برجسته سرویس VoIP مبتنی بر ابر، امکان برقراری تماس از هرجای دیگر است.

اگر اتصال داده ای مناسبی داشته باشید، می توانید برای تجارت خود تماس برقرار کرده و دریافت کنید. و درصورتی که قادر به پاسخگویی به تماس نیستید، می توانید تماس ها را با شخص دیگری هدایت کنید یا پیام های صوتی از طریق ایمیل برای خود دریافت کنید. یکی از مزایای قابل توجه VoIP این است که می توانید تلفن کسب و کار خود را با برنامه تلفن صاف با خود ببرید.

در یک نیروی کار به طور فزاینده متحرک، دسترسی از راه دور به شما امکان انعطاف پذیری کسب و کار را می دهد. کارمندان موبایل می توانند بدون توجه به موقعیت مکانی خود، بازده داشته باشند.

قابلیت حمل کامل

یک شماره VoIP که به عنوان شماره مجازی نیز شناخته می شود، کاملاً قابل حمل است. این بدان معنی است که هر کجا بروید می توانید از همان شماره استفاده کنید.

برای افرادی که زیاد سفر می کنند، این باید چیزی فراتر از خبر خوش آمد گویی باشد. بهتر از این، در صورت تغییر آدرس کسب و کار، می توانید همان شماره VoIP را حفظ کنید.

مقیاس پذیری بالاتر

مقیاس پذیری یکی دیگر از مزایای VoIP بسیاری است که آن را به پیشنهادی جذاب برای رشد مشاغل تبدیل می کند. در حالی که این یک جنبه VoIP است که اغلب درباره آن صحبت می شود، دقیقاً چه معنایی دارد؟

با توجه به این گزینه، هر صاحب مشاغل سیستمی تلفنی را ترجیح می دهد که همگام با تجارت وی رشد کند.

یک راه حل VoIP دیگر نیازی به خرید سخت افزار گران قیمت یا خط اختصاصی هنگام رشد نیست. به همه سناریوهای ممکن در اینجا فکر کنید مانند شما:

  • آماده شدن برای یک جهش تقاضا در تعطیلات
  • افتتاح دفتر جدید شعبه
این مطلب را از دست ندهید   فروشنده PABX

بدون توجه به سناریو، بدون نیاز به خرید خطوط اضافی یا سخت افزار اختصاصی، تنظیمات خود را فوراً تغییر دهید.

ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ

VoIP با ویژگی های پیشرفته ای مانند سرویس دهنده خودکار و انتقال تماس، به شما امکان می دهد حتی یک عمل یک نفره، تصویر یک شرکت بزرگتر را ارائه دهید.

از طرف دیگر، می تواند یک شرکت بزرگ را نزدیک تر بودن احساس کند. این همه استفاده بهینه از تمام ویژگی های موجود است.

بگذارید بگوییم شما یک تجارت مستقر در شارلوت دارید، اما در ایالتی دور مانند اورگان نیز به مشتریان خدمات می دهید.

با ثبت نام با ارائه دهنده ای مانند Nextiva، شماره تلفن VoIP با کد منطقه اورگان دریافت می کنید، اگرچه در کارولینای شمالی مستقر هستید. این باعث می شود که مشتری ها شما را به عنوان محلی درک کنند، حتی اگر اینطور نباشید.

به همین ترتیب، ویژگی متصدی خودکار می تواند شما را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید. به عنوان مثال، شما می توانید یک مالک انفرادی باشید اما همچنان سرویس دهنده خود را تنظیم کنید تا به نظر برسد شما یک شرکت با چندین بخش هستید.

VoIP با قابلیت فراخوانی چند طرفه مزایایی نسبت به سیستم های تلفنی سنتی دارد. سازمانهای کوچک و بزرگ اغلب به یک ارائه دهنده تماس کنفرانسی جداگانه نیاز دارند که افراد زیادی را قادر می سازد به همان تماس بپیوندند.

ارائه دهندگان VoIP مشاغل شامل ویژگی های قوی کنفرانس تلفنی هستند که درست در سرویس آنها تعبیه شده است.

کیفیت صدای واضح تر

هنگامی که سرویس VoIP برای اولین بار چرخید، یکی از مهمترین معایب آن کیفیت تماس ضعیف آن بود. تماس ها بدون دلیل کاهش می یافت، کیفیت صدا خود ساختگی بود و تأخیر سفارش روز بود.

این مطلب را از دست ندهید   شماره گیری با PBX

امروز، تا زمانی که شما یک اتصال اینترنتی سریع و پایدار دارید، کیفیت صدا نباید مسئله ای باشد. تماس های VoIP تمیز و واضح است، بدون هیچ تأخیری، تأخیر یا ترک تحصیل. همه ما قبلاً در یک کنفرانس صوتی و تصویری بدبخت بوده ایم.

کلید کیفیت تماس VoIP اتصال قوی با پهنای باند خوب است. بدون این، این می تواند یک کابوس باشد، به خصوص اگر اغلب دفتر خود را در تماس تلفنی می بینید. همیشه شخصی وجود دارد که با تلفن همراه تماس می گیرد و بقیه از طریق پژواک، تأخیر و سر و صدای پس زمینه رنج می برند.

تلفن های VoIP به این وقفه ها پایان می دهند تا بتوانید در دستور کار جلسه قرار بگیرید. نوآوری هایی مانند میکروفون های حذف کننده نویز و فشرده سازی صوتی پیشرفته تلفن های VoIP را قادر می سازد تا کیفیت صدای برتر را بدست آورند.

پشتیبانی از چند وظیفه ای

VoIP همراه با تماس های تلفنی سنتی به شما امکان می دهد اسناد، تصاویر و فیلم ها را همزمان با مکالمه همزمان ارسال کنید. بنابراین می توانید جلسات یکپارچه تری با مشتری ها یا کارمندان سایر گوشه و کنار جهان برگزار کنید.

انعطاف پذیری بیشتر با تلفن های نرم افزاری

با وجود نام، تلفن های نرم افزاری دستگاه سخت افزاری نیستند. در عوض، آنها برنامه هایی هستند که روی رایانه یا سایر دستگاه های هوشمند مانند رایانه لوحی یا تلفن هوشمند نصب شده اند. یک مثال خوب Skype است، اگرچه ارائه دهندگان VoIP سازمانی مانند Nextiva برنامه های خود را به ویژه برای تجارت تنظیم کرده اند.

نکته مثبت داشتن تلفن نرم افزاری برای ارتباطات کاری شما چندین برابر است:

  • فضای میز را خالی می کند
  • هزینه تجهیزات اضافی را کاهش می دهد
  • امکان حمل و نقل بیشتر را نیز فراهم می کند
  • نیروی کار دائماً متصل را فعال می کند
این مطلب را از دست ندهید   معایب سیستم PBX Cloud

بیش از این، تلفن های نرم افزاری به شما امکان انعطاف پذیری را می دهند. آنها به شما امکان دسترسی به ویژگی هایی را می دهند که از سبک کار شما از راه دور پشتیبانی می کنند.

افزایش امنیت

بیشتر مردم مهم نیستند که وقت بیشتری را صرف کنند بلکه ارزش آن را دارد که در مورد امنیت سیستم تلفن خود فکر کنند. امنیت سیستم تلفن خصوصاً برای مشاغل بسیار مهم است. تقاضا برای اطلاعات قابل شناسایی شخصی (PII) هرگز بیشتر نبوده است.

یک نقطه ورود معمول، فریب کارکنان از طریق تماس های تلفنی تقلبی است که معمولاً به آن مهندسی اجتماعی می گویند.

VoIP می تواند با استفاده از پیشرفت های صورت گرفته در فناوری IP از جمله رمزگذاری و بهبود مدیریت هویت، چنین تهدیدات امنیتی را کاهش دهد. ارائه دهندگان میزبان VoIP برای محافظت از شبکه های خود شبانه روزی کار می کنند، بنابراین مجبور نیستید.

امنیت سیستم VoIP به این معنی است که شما باید با یک ارائه دهنده قابل اعتماد VoIP که تحت بازرسی های امنیتی مستقل است کار کنید، اطمینان حاصل کنید که کارکنان عادات سالم رمز عبور را انجام می دهند و هشدارهای خودکار را برای رفتار مکالمه مشکوک پیکربندی می کنند.

علاوه بر این، همیشه توصیه می شود که به طور مداوم به روزرسانی های سیستم عامل را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما از طریق آسیب پذیری های جدید در معرض خطر نیست.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =