نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه ی اتصال از راه دور در سانترال 824 پاناسونیک

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال 824 پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

نصب نرم افزار سانترال

اتصال از راه دور در سانترال ها

در برخی از سانترال ها این قابلیت وجود دارد و به راحتی می تواند از راه دور و از طریق تلفن همراه تنظیمات را به طور دلخواه تغییر داد. سانترال کم ظرفیت 824 پاناسونیک نیز به راحتی این قابلیت را اجرا می کند و تغییرات را اجرا می نماید. این قابلیت به راحتی توانسته در زمان و هزینه صرفه جوی را اجرا کرده و با استفاده از این قابلیت به راحتی تغییرات را ایجاد کند.

اهمیت اتصال از راه دور در سانترال 824 پاناسونیک

در بعضی شرایط ممکن است برای دستگاه مشکلی ایجاد شود و برای حل آن ناچارا نیاز به بررسی داشته باشید اما زمان کافی برای حل مشکل را نداشته باشید. در این حالت با استفاده از ارتباط از راه دور می توانید دستگاه را عیب یابی کرده و تنظیمات لازم را اعمال نمایید. به راحتی می توانید زمان و هزینه را کاهش دهید و برای بررسی دستگاه سانترال نیاز به صرف مسافتی را نداشته باشید. این قابلیت برای شرکت ها و افرادی که کار نصب و پشیبانی این دستگاه ها را بر عهده دارند بسیا رمفید و ارزشمند است.

این مطلب را از دست ندهید   اشتباهات رایج هنگام راه اندازی سانترال

نحوه ی اجرای اتصال از راه دور

برای این کار ابتدا باید با استفاده از کد های 414، 415 و 416 تماس های ورودی را روی حالت MODEM قرار دهید. سپس نیاز به دستگاه مودم و نرم افزار برنامه ریزی که روی سیستم نصب شده است، را دارید. سپس به راحتی می توانید این قابلیت را اجرا نمایید.

کدهای 414 چه کد های هستند؟

کد های 414 برای زنگ خور و ورودی خطوط شهری تعیین شده است. برای اینکار ابتدا باید از یک تلفن قابل برنامه ریزی به جک 01 متصل و وارد قسمت برنامه ریزی شده و کد 414 را وارد نمایید.

بعد از وارد کردن این کد باید دکمه ی اسپیکر را وارد کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید. در مرحله بعد می توانید حالت های خطوط را تعیین نمایید. این حالت ها عبارت است از:

حالت نرمال: رفتن تماس ها ورودی به تمام خطوط های داخلی

حالت دیزا: که در این حالت پیغامگیر فعال است و تماس های ورودی به این پیغام ختم می شود.

وصل شدن تماس به یک خط داخلی خاص

و …

این حالت ها در کد 414 وجود دارد و به راحتی می توانید آن را تنظیم نمایید.

برای برنامه ریزی و اتصال از راه دور باید در کد 414 حالت را روی modem قرار دهید. سپس باید شماره را وارد نماییم تا به راحتی بتوانید از هر نقطه تنظیمات را اعمال نمایید. بعد از اعمال تغییرات بالا باید دکمه ی store را انتخاب نمایید تا تنظمیات اعمال شود. سپس باید تنظیمات را در نرم افزار نیز ایجاد نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت PABX با PBX

ایجاد تغییرات در نرم افزار

ابتدا باید نرم افزار مورد نیاز روی دستگاه متصل باشد سپس نرم افزار را باز نموده تا تغییرات را ایجاد نمایید. در بالای منوی نرم افزار گزینه ی connect   وجود دارد این گزینه را انتخاب نمایید. سپس پنجره ای برای شما باز می شود که از میان آن ها باید گزینه ی modem را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب این حالت گزینه ی setup فعال شده و باید اطلاعات سانترال را وارد نمایید.

در قسمت اول (Dial number ) باید شماره ی که در کد 414 وارد کرده اید، وارد نمایید. سپس گزینه ی ok  را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود. در مرحله ی بعد باید پسورد و رمز را وارد نمایید و بعد از وارد کردن ok را انتخاب نمایید. سپس اتصال از راه دور انجام شده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 1 =