نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

میزبان PBX (بورس شعبه خصوصی) چیست؟

PBX میزبان (Private Branch Exchange) یک سیستم سوئیچینگ تلفنی است که از طریق شبکه در فضای ابری قابل دسترسی است. از آنجا که مبتنی بر ابر است، دسترسی به این راه حل تلفنی کاملاً از طریق اینترنت اتفاق می افتد و هزینه های سخت افزار و نرم افزار را کاهش می دهد.

IP PBX خارج از سایت مدیریت می شود و عملا زیرساخت ها، نرم افزارها و آموزش های گران قیمت را از بین می برد. سیستم عامل های PBX ابری می توانند بدون پیکربندی اضافی به سرعت مستقر شوند. از آنجا که مبتنی بر ابر است، تعمیر و نگهداری وجود ندارد.

آینده سیستم PBX

تلفن سانترال مجازی برای تنظیم به نظر می رسد کار زیادی باشد، اما برای رسیدن به سطح شما، استفاده از آن بسیار آسان و ساده است. کار با سیستم های PBX قدیمی بسیار دشوارتر است زیرا مستندات کم است و عملکرد آن نسبتاً محدود است.

PBX میزبان چگونه کار می کند؟

PBX میزبان تلفن و زیرساخت ارتباطات شما را به یک ارائه دهنده VoIP معتمد منتقل می کند. به جای پسوندهای تلفنی جداگانه، هر تلفن با تلفن میز VoIP جایگزین می شود.

با اجرای PBX میزبان، ارتباطات صوتی شما از شبکه داده موجود استفاده می کنند. پهنای باند تجاری می تواند به راحتی نیازهای ارتباطی یکپارچه کل دفتر را پشتیبانی کند. تمام ویژگی های برتر PBX مانند مسیریابی تماس، ضبط تماس و کنفرانس از خدمات VoIP ارائه می شود.

به جای استفاده از تلفن اختصاصی با PBX، سیستم عامل های میزبان به شما امکان می دهند از هر تلفن SIP برای بیشترین سازگاری استفاده کنید. تماس ها از طریق همان شبکه ای که رایانه های شما از آن استفاده می کنند، برقرار می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه تفاوت سیستم های PBX و PABX

اطلاعاتی که از طریق شبکه های IP به PBX ابری منتقل می شود، که به مراکز داده مقیاس پذیر می رسد. این سرورها تماس ها را به سایر ارائه دهندگان VoIP هدایت می کنند، از جمله تلفن تعویض عمومی معروف به PSTN.

برای مدیریت نحوه انجام تماس های شما، از جمله ویژگی های پیشرفته تماس، برای تنظیم تنظیمات فقط باید به یک پورتال صوتی آنلاین در مرورگر خود دسترسی پیدا کنید. پس از کلیک روی ذخیره، تغییرات در یک لحظه اعمال می شوند.

این فرآیند در مورد مشاغل کوچک نیز مانند دفاتر بزرگتر عمل می کند – فقط تلفن های خود را به برق متصل کرده و به کار خود برگردید.

دو نوع سیستم تلفنی PBX میزبان وجود دارد. بیایید آنها را مقایسه کنیم تا ببینیم چه سودهایی برای شرکتهایی مانند شما می برند.

سیستم عامل PBX میزبان

برای سیستم تلفن ابری شما دو نوع سیستم عامل PBX میزبان وجود دارد. در حالی که آنها به شما کمک می کنند تا نیازهای شغلی خود را برآورده کنید، اما آنها را به طرز متفاوتی انجام می دهند.

تلفن سانترال مبتنی بر ابر

رایج ترین سیستم تلفنی یک سانترال ابری است که همه تلفن ها به یک مرکز داده VoIP خارج متصل می شوند. پیکربندی تلفن ها با ورود به سیستم فرد صورت می گیرد و از قبل برای ثبت نام در یک سرور SIP برنامه ریزی شده است.

تلفن سانترال ابری کلیه ویژگیهای اساسی کارمند مدرن را شامل می شود، از جمله پست صوتی برای ارسال ایمیل، متصدیان خودرو و کنفرانس ویدیویی. از منظر مدیریت، این ساده ترین پلت فرم PBX برای مدیریت است.

این مطلب را از دست ندهید   هزینه غیر مستقیم

PBX SIP Trunking

اگر IP PBX دارید و به دلیل هزینه های پایین و مقیاس پذیری سریع می توانید از ترانکینگ SIP بهره مند شوید. شما PBX موجود خود را حفظ خواهید کرد، اما بازپرداخت از طریق یک صندوق عقب VoIP برای تمام خطوط خارجی مورد نیاز شما تکمیل می شود. در صورت بروز PBX، می توانید تماس ها را به هر دفتر آجر و ملات یا مجازی هدایت کنید.

اگر دفتر بزرگی دارید یا می خواهید در PBX مستقر شوید، صندوق عقب SIP گزینه خوبی است. فقط بدانید که این ویژگی کمتر از یک سیستم PBX کامل ابری است.

هر دو سیستم PBX میزبان انعطاف پذیری و کنترل بیشتری را برای کنترل هزینه ها و تقویت قابلیت های مکالمه شما فراهم می کنند. مزیت تلفن سانترال مبتنی بر ابر این است که شما می توانید هر ویژگی VoIP را تنظیم کرده و جریان مکالمه را به روشی که نیاز دارید تنظیم کنید، مانند شماره تلفن ها، گروه های شکار و ضبط خودکار تماس.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =