نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ایا سرعت دستگاه PBX پایین امده است؟

PBX (صرافی شعبه خصوصی) یک سیستم تلفنی تجاری است که به شرکتها کمک می کند تا از محدودیتهای فیزیکی یک سیستم تلفنی سنتی عبور کنند. همه از یک تجارت کوچک تا یک شرکت بزرگ می توانند از آن بهره مند شوند. دیگر لازم نیست به سیم های مسی اعتماد کنید یا هزینه زیادی را صرف ارتباطات خود کنید. به لطف PBX، شرکت ها می توانند به راحتی در مکان های جدیدی گسترش پیدا کنند و هر کجا که باشند به خوبی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند.

وقتی بتوانید به وضوح با کارمندان، مشتریان و شرکای خود ارتباط برقرار کنید، خود را برای موفقیت آماده می کنید. یک سیستم تلفنی انعطاف پذیر برای تحقق آن ضروری است.

علت خرابی های به وجود امده در دستگاه

اما اگر با پژواک، سیگنال های شلوغ، تماس های قطع شده یا مشکلات صوتی روبرو شوید چه می کنید؟

اگر این مشکلات را با سیستم تلفن PBX خود تجربه کرده اید، یک چیز باید بدانید: هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد!

علل این مسائل معمولاً آسان شناسایی و حل می شود. در این مقاله، ما پایه های سیستم PBX را خواهیم گذاشت، برخی از مشکلات رایج را با کیفیت تماس خواهیم گرفت و به شما نشان خواهیم داد که چگونه آنها را برطرف کنید.

  • لرزان بودن
  • آهسته اتصال به اینترنت
  • تاخیر
  • روتر نامناسب یا نامناسب
  • تداخل شبکه
  • 5 مرحله برای اصلاح سیستم تلفن PBX خود
  • انواع سیستم های تلفنی PBX

1) سیستم تلفن PBX آنالوگ (قدیمی)

PBX آنالوگ قبل از تاریخ اینترنت است. این اتصال خارجی با شبکه سیم سوئیچ عمومی (PSTN) با سیم کشی و از طریق داخلی با گسترش تماس ها به همان طریق از طریق تجهیزات PBX دفتر متصل می شود.

این مطلب را از دست ندهید   افزونه های IP و Analog

در مقایسه با نمونه دیجیتالی آن کاملاً محدود کننده است. اگر فقط می خواهید تماس های خود را نگه دارید، بیصدا کنید، مجدداً تماس بگیرید یا سریع شماره گیری کنید، گزینه خوبی است. اگر می خواهید ویژگی های مکالمه دیگری داشته باشید یا سیستم تلفن خود را به ایمیل ها و CRM متصل کنید، ممکن است بیشتر جستجو کنید.

2) سیستم تلفن PBX داخلی

PBX پیش فرض که به آن IP PBX نیز گفته می شود، به این معنی است که شما تجهیزات PBX را در محل خود دارید. تفاوت اصلی در سیستم PBX آنالوگ این است که مسیریابی IP با فناوری فعلی بیشتری انجام می شود. سیگنالینگ با تلفن IP به سرور IP PBX انجام می شود.

سانترال On-Premise ضمن استفاده بیشتر از تجهیزاتی که از قبل در اختیار دارید، از ویژگیهای مدرن تماس به شما می دهد. همچنین بسیار بی خطر است. پایین دست؟ استقرار و نگهداری آن همراه با برچسب قیمت شیب دار است.

3) سیستم تلفنی PBX میزبان

میزبان PBX یک سیستم تلفنی است که کاملاً در فضای ابری قرار دارد. نیازی به داشتن تجهیزات در محل نیست – ارائه دهنده خدمات شما همه کارها را انجام می دهد. هیچ هزینه اضافی برای آموزش و نگهداری وجود ندارد.

اگر می خواهید مقیاس بندی کنید یا کارمندی از راه دور داشته باشید، گزینه خوبی است. از بین همه سیستم های تلفنی PBX، کار با PBX میزبان ساده ترین کار برای شروع است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =