نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

PBX ابری چگونه کار می کند؟

Cloud PBX یک سیستم تلفنی اینترنتی است که در آن ارائه دهنده مسئولیت اسکان تجهیزات PBX و ارائه خدمات تلفن شما را بر عهده دارد. تلفن میز کار شما به یک روتر متصل می شود و هر گونه تماس، سیگنالینگ و ویژگی از طریق یک سرور در مکان فیزیکی ارائه دهنده اداره می شود.

PBX وظیفه مسیریابی تماس های دریافتی، امکان انتقال تماس به سایر برنامه های افزودنی و اجرای کلیه ویژگی های ارتباطی سیستم تلفن شما مانند انتظار مکالمه و پیام صوتی را دارد. سیستم شما را می توان با استفاده از یک جریان مکالمه، که مجموعه ای از ویژگی ها و قوانینی است که به یک شماره تلفن مشخص اختصاص داده اید، مدیریت کرد.

اقدام اصلی

در سیستم PBX ابری، کلیه نرم افزارها و داده ها در cloud ذخیره می شوند. تجهیزات PBX همه خدمات تلفن را تسهیل می کند و امکاناتی مانند انتظار مکالمه و پیام صوتی را فراهم می کند.

نحوه استفاده از جریان مکالمه

جریان تماس به شما کمک می کند تا نحوه مسیریابی تماس های خود را مدیریت کنید. با پیکربندی جریان مکالمه به شما امکان کنترل زمان، مکان و نحوه تماس از طریق خطوط تلفن اصلی مشاغل شما می رسد. این بدان معنی است که می توانید ساعات کاری خاصی را برای دریافت تماس تعیین کنید، محل تماس گیرنده را ببینید یا کنترل کنید که تماس را دریافت می کند. رابط جریان تماس با ارائه دهنده متفاوت است، اما اکثر آنها گزینه های سفارشی سازی مشابهی را برای راه حل PBX میزبان شما ارائه می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی سیستم تلفنی PBX

به عنوان مثال، می توانید مشخص کنید که شما یا کارمندانتان از کدام تلفن ها استفاده می کنید، به چه ترتیب باید آن تلفن ها زنگ بزنند (به صورت موازی یا به ترتیب) و اگر کسی پاسخ ندهد، قوانین کنترل تماس چگونه خواهد بود.

روش اصلی

جریان تماس اساساً نحوه مدیریت تماس های انجام شده با خط تلفن مشاغل شماست. با سیستم خود می توانید کنترل کنید که کجا، چه موقع و چگونه تماس ها کنترل می شود.

مزایای PBX ابری چیست؟

کم هزینه

بیشترین مزیت سیستم PBX ابری میزبان کم هزینه بودن آن است. از آنجا که سیستم PBX میزبان به عنوان سرویس ارائه می شود، شما مجبور نیستید هیچ تجهیزات فیزیکی خریداری کنید. تنها تجهیزات مورد نیاز شما تلفن های رومیزی مجهز به VoIP هستند.

با این حال، شما همچنین می توانید تمام تماس ها را به تلفن های همراه کارمند هدایت کنید. کمبود تجهیزات همچنین به شما کمک می کند تا در هزینه های نصب و نگهداری صرفه جویی کنید. تمام خدمات و ویژگی های شما به طور کامل در فضای ابری میزبانی می شوند و توسط ارائه دهنده شما پشتیبانی می شوند، به این معنی که هزینه خدمات تلفن شما به روزرسانی و نگهداری منظم را پوشش می دهد. اکثر ارائه دهندگان پورتال های آنلاین را ارائه می دهند که از طریق آنها می توانید خطوط تلفن، به روزرسانی ها و نیازهای نگهداری خود را مدیریت کنید.

یک راه حل PBX میزبان همچنین به شما امکان کنترل قابل توجهی در میزان پرداخت شما را می دهد، زیرا شما فقط برای ویژگی ها و خطوط تلفن مورد نیاز خود پرداخت می کنید. بعلاوه، اکثر سیستمهای تلفنی مشاغل میزبان ابری مکالمه داخلی نامحدود را ارائه می دهند، که این اطمینان را می دهد که کارمندان می توانند تا زمانی که بخواهند از تلفن استفاده کنند، بدون اینکه نگران افزایش هزینه های اضافی باشند.

این مطلب را از دست ندهید   نصب نرم افزار سانترال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =