نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چرا برخی از شرکت ها هنوز PBX دیجیتال را انتخاب می کنند

چرا در انقلاب صوتی IP امروز، جایی که همه بحث ها سیستم های IP-PBX و VoIP است، چرا هر شرکتی هنوز یک سیستم تلفن دیجیتال تجاری را انتخاب می کند؟ در اینجا دلیل آن است.

علت این انتخاب چه ویژگی می باشد؟

مشاور تلفن و ارتباطات از راه دور کسب و کار. پاسخ این سوال را می توان از مشاغل انتخاب چنین سیستم هایی یافت. اولاً، بیشتر مشاغلی که در نهایت با دریافت یک سیستم تلفن دیجیتال جدید برای دفتر کار خود مواجه می شوند، با کاوش در آخرین و فرصت های موجود فناوری موجود شروع می کنند. اینها ممکن است شامل VoIP یا یک سیستم داخلی IP-PBX باشد که می تواند از طریق هر راهی مانند صندوق های SIP VoIP، خطوط CO یا PRI به هم متصل شود. بسیاری از مشاغل ادارات کوچک یا موسسات خرده فروشی هستند که فقط به سه، ده یا پانزده تلفن که با خطوط تلفن مسی سنتی کار می کنند، احتیاج ندارد، مدار مدار چاپی نیست. آنها به سرعت انتخاب فعلی خود را به بیش از حد، سرویس VoIP اینترنت باز (VoIP مشاغل میزبانی شده) یا یک سیستم کوچک دیجیتالی محدود می کنند. این واقعیت قابل توجیه است که هزینه اولیه برای هر تلفن می تواند هنگام دریافت IP-PBX داخلی قابل توجه باشد.

شرکتهای بزرگتر که به فناوری پیشرفته با مجموعه ویژگیهای خاص نیاز دارند، براساس نیازهای آینده خود، خریدهای بودجه ای انجام می دهند. این هزینه اغلب بین 40 یا 80 کاربر تقسیم می شود. یک شرکت بسیار کوچک در درجه اول به دنبال قیمت است و این قیمت برای تلفن های دیجیتال متصل به خطوط تلفن فعلی آنها بسیار پایین تر است. اگر کابل ها باید اجرا شوند و LAN آماده VoIP نیست، هزینه ها افزایش می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   Samsung OfficeServ 7100 PABX

هزینه ها

اخیراً هزینه های سخت افزاری برای یک VoIP مبتنی بر Asterisk مبتنی بر IP-PBX و تلفن های استاندارد SIP استاندارد، کسری از هزینه های چند سال قبل آن است. در حال حاضر یک دستگاه IP-PBX با فناوری دیررس با تلفنهای SIP عملاً در یک محدوده قیمت سخت افزاری (هزینه های نصب متفاوت است.) همان سیستم تلفن قدیمی است. تصمیم خرید اغلب به میزان احساس راحتی یک مالک مشاغل کوچک در مدیریت سیستم برمی گردد.

و زیرساخت های کابل کشی و LAN (روترها، سوئیچ ها و غیره) چقدر توانایی دارند. شرکتهای دارای سیستم تلفن دیجیتال که به جایگزینی نیاز دارند، معمولاً زیرساختهایی را حفظ می کنند که همان سیستم اولیه نصب نشده است.

مگر اینکه به تلفن جدید یا خط اضافی نیاز باشد، عمدتا دست نخورده باقی می ماند. کابل کشی به احتمال زیاد سیم کشی سنتی تلفن با استفاده از خروجی های RJ11 است. بسیاری از اوقات در مکان هایی که رایانه وجود ندارد تلفن وجود دارد.

شرکت های کوچک تا متوسط ​​هنوز PBX دیجیتال مناسب را انتخاب می کنند

سادگی و آشنایی همچنین در برخی از شرکت هایی که سیستم تلفن دیجیتال دریافت می کنند نقش دارد. آنها به هزینه نگاه می کنند، چند سوال از ویژگی های آنها می پرسند و بلافاصله می فهمند که این کار بیشتر از سیستم تلفن قدیمی آنها خواهد بود. این برنامه بدون نیاز به شماره حمل، لغو قرارداد یا جابجایی شرکت مخابراتی می تواند به خطوط تلفن موجود آنها متصل شود. حتی اگر یک سیستم مبتنی بر PBX جایگزین با قیمت های قابل مقایسه ای ارائه شود که به خطوط موجود متصل شود، باز هم ممکن است تصمیم این باشد که خریدار معتقد است ساده تر است. ترس از فناوری بیش از حد آینده نگرانه.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین تلفن سانترال

گزینه های سیستم تلفن دیجیتال جدید برای یک شرکت بسیار کوچک که شامل پیام صوتی و یک همراه است، می تواند از 1300.00 دلار تا 2500.00 دلار به علاوه نصب باشد. این قیمت پایین، ده سال پیش شنیده نشده، توجه صاحبان مشاغل را جلب می کند که نیاز به جایگزینی یک سیستم خراب دارند. سیستم های قدیمی که به دلیل خرابی قطعه یا احتمالاً افزایش ولتاژ در هنگام طوفان، نیاز به تعویض دارند، به ندرت برای آنها پیش بینی نشده است. اگر این شرکت بتواند خسارت خود را به بیمه خود وارد کند، معمولاً باید این مسئله را مطرح کنند که سیستم قدیمی بیش از حد قدیمی شده است تا بتواند آن را برطرف کند. و اینکه سیستم جایگزینی مشابه است، نه یک سیستم بزرگ به روز شده با هزینه شرکت های بیمه.

شرکت هایی که سیستم کوچک و کوچک دیجیتال مرمت شده را خریداری می کنند چه کسانی هستند؟

آنها همچنان مشاغل کوچکی هستند که همه به رسمیت می شناسند مانند حق امتیاز پیتزا، فروشگاه های سخت افزار، شرکت های خدمات چمن زنی، دفاتر بیمه و فروشگاه قطعات آنها مشاغل کوچک سنتی سنتی هستند که دارای دو، سه یا حتی چهار خط تلفن از یک شرکت مخابراتی سنتی مانند AT&T و یک خط فکس هستند. آنها ممکن است چهار، پنج یا شش نفر را استخدام کنند. خطوط تلفن آنها از قبل به یک بلوک در کمد تلفن متصل است. بارها و بارها داشتن تلفن در مکان هایی که اتصال داده (رایانه) وجود ندارد. هزینه اجرای کابل های اترنت، خواه دو، سه یا بیشتر، یک بار مالی قابل توجه است.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه ریزی سانترال با کامپیوتر (بخش اول)
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =