نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

5 معایب PBX که به کسب و کار شما آسیب می رسانند

برای تعداد بیشتری از مشاغل، مدل PBX مبتنی بر فرض، تصوری از گذشته است. دلایل مختلفی وجود دارد که به روزرسانی و تغییر به PBX میزبان در واقع نمی تواند مانع عملکرد کسب و کار شما شود.

نقطه ضعف PBX شماره 1 – خدمات مشتری معلول است

 به گفته کارشناسان صنعت، (خدمات مشتری شما از محصول شما اهمیت بیشتری دارد.)

(88٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با یک شرکت با خدمات قوی مشتری نسبت به یک شرکت با داغترین و نوآورانه ترین محصولات ارائه دهند.)

آیا سیستم فعلی شما می تواند به این سوالات مهم خدمات مشتری پاسخ دهد؟

 چه مدت مشتریان شما منتظر مانده اند تا با یک نماینده صحبت کنند؟

  • چند بار منتقل می شوند؟
  • چه تعداد مشتری قبل از رسیدن به یک نماینده (و بنابراین تماس با رقیب شما) در حال قطع تلفن هستند؟
  • آیا شما نماینده خدمات بی ادب مشتری دارید؟

 اگر PBX مبتنی بر پیش فرض دارید، احتمالاً جواب هیچ یک از این سالات را نمی دانید. بیایید این واقعیت را بپذیریم که یک سانترال مبتنی بر پیش فرض تمام ویژگی های غنی سازی مراقبت از مشتری را که PBX میزبان ارائه می دهد ندارد.

ویژگی هایی مانند آمار صف مکالمه، ضبط مکالمه و صفحه عملیاتی در زمان واقعی، نحوه رسیدگی به نیازهای مشتریان را از طریق کسب و کار شما بسیار بهبود می بخشند. این امر باعث خوشبختی و مشتریانی می شود که از خدمات بهتری برخوردار هستند.

 عیب PBX شماره 2 – زمان خرابی بیشتر

 سیستم های PBX مبتنی بر پیش فرض همان چیزی هستند که به عنوان (Single Points of Failure) شناخته می شوند. یک نقطه خرابی تنها بخشی از سیستم است که در صورت خرابی، کل سیستم را متوقف می کند. این چیز خوبی نیست. برای بدتر کردن شرایط، در صورت خرابی باید منتظر بمانید تا فروشنده خود را با لوازم یدکی به سایت خود برساند، که ممکن است روزها طول بکشد.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه ریزی سیستم تلفن PBX   (بخش سوم)

فروشنده سانترال اغلب قادر به تهیه لوازم یدکی از هر مدل و مدل PBX که می فروشند نیست. این بدان معناست که شما ممکن است نتوانید در هنگام حمل و نقل یک برد مدار مکالمه ای را انجام دهید یا تماس بگیرید. ما بارها شاهد این اتفاق بوده ایم!

 با استفاده از سانترال میزبان، خدمات شما تقریباً در هر مرحله از مسیر تماس با افزونگی به صورت ایمن برقرار می شود. شما دقیقاً از همان خدمتی استفاده خواهید کرد که مشتریان خدمات اضطراری ما از آن استفاده می کنند. اگر به اندازه کافی برای ادارات پلیس و شرکتهای آمبولانس قابل اعتماد باشد، مطمئناً برای شما قابل اعتماد است. به لطف این اقدامات زائد است که مونموث تلکام توانست خدمات PBX میزبان را از طریق طوفان سندی بدون وقفه ارائه دهد.

عیب PBX شماره 3 – ویژگی های کمتر با قیمت بالاتر

 هزینه یک سیستم PBX مبتنی بر پیش فرض بیشتر از PBX میزبان است و هزینه کمتری را ارائه می دهد. این احتمالاً شماره یک دلیل روند واضح ارتباطات تجاری به سمت VoIP و ابر است. PBX میزبان همیشه از نظر PBX مبتنی بر پیش فرض از نظر هزینه و رقابتی بدون کیفیت و ویژگی ها قابل رقابت خواهد بود.

خدمات تلفنی VOIP و Cloud Technologies ارائه دهندگان خدمات را قادر ساخته اند تا از طریق مقرون به صرفه تر از PBX مبتنی بر پیش فرض سنتی، به سیستم های تلفنی تجاری خدمات دهند. مشاغلی که از این پس اندازها و مزایا استفاده نمی کنند، این کار را با خطر خود انجام می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   مبانی PBX

 عیب PBX شماره 4 – عوارض و سردرد

 تنها چیزی که از استرس بدتر است استرس غیرضروری است. چه کسی از یک راه حل مخابراتی بی نظیر و کم فشارتر استقبال نمی کند؟

 با PBX مبتنی بر پیش فرض، اگر مشکلی در خدمات شما وجود دارد، دیگر مجبور نیستید میان فروشنده PBX و شرکت تلفن خود واسطه باشید. نشانه های اصطلاحات فنی بی پایان و اشاره انگشتان را نشانه بگیرید. فروشنده سانترال می گوید این مسئله تقصیر شرکت تلفن است، شرکت تلفنی می گوید همه چیز در مورد پایان کار آنها بررسی می کند و این باید خطای سانترال باشد.

 با PBX میزبان از Monmouth Telecom فقط یک گلو خواهید داشت تا خفه شوید. جفتک انداختن در اینجا. نگران نباشید، تیم پشتیبانی مشتری ما را ایمیل یا تماس بگیرید و تمام، متخصصان بسیار آموزش دیده ما از بقیه مراقبت می کنند

 عیب PBX شماره 5 – محدودیت ها و محدودیت های مقیاس پذیری

 افزودن و از بین بردن تلفن ها در سانترال مبتنی بر پیش فرض نه تنها دردسری ندارد بلکه به طور ذاتی نیز محدود است. هر PBX مبتنی بر پیش فرض فقط می تواند تعداد مشخصی تلفن را پشتیبانی کند. اگر شرکت شما رشد کند و مکان جدیدی اضافه کند، باید PBX اضافی بخرید.

احتمال این وجود دارد که سانترال تلفنی که در ابتدا خریداری کرده اید اکنون اندکی از رده خارج شده است، این بدان معناست که شما برای محل جدید باید PBX دیگری بخرید.

قبل از اینکه آن را بشناسید، از سیستم های مختلفی برای حفظ برخوردار هستید. با PBX مبتنی بر پیش فرض تقریباً مانند این است که شرکت خود را برای رشد نکردن تأسیس می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای قطعی خرید سانترال

 از طرف دیگر PBX میزبان بسیار مقیاس پذیر است. هیچ محدودیتی در تعداد تلفن یا محل کار شما نمی توانید اضافه کنید. PBX میزبان بسیار انعطاف پذیر است و رشد و گسترش بدون دردسر را برای شرکت شما تقویت می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =