نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

معایب Cloud PBX. یکی از بیشترین تصمیماتی که یک رهبر کسب و کار می تواند بگیرد، ارتقای سیستم تلفن شرکت است. ممکن است از یک سانترال داخلی استفاده کنید اما اخیراً متوجه شده اید که با نیازهای یک تیم راه دور مطابقت ندارد. همانطور که کارشناسان فناوری اطلاعات گزینه های خود را می سنجند، آنها اغلب به دنبال راه حل تماس مبتنی بر ابر برای سازمان های خود هستند. فراتر از افزایش انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان، مزایا و معایب بسیاری وجود دارد که باید در نظر داشت. بنابراین، آیا سانترال ابری جایگزین مستقیمی برای سیستم تلفن داخلی است؟ خروج از سیستم های تلفن قدیمی اجتناب ناپذیر است. بر اساس یک مطالعه در مورد تلفن تجاری، بیش از 60 درصد از شرکت ها تصمیم گرفته اند پس از پایان قراردادهای تلفن ثابت، به VoIP روی بیاورند. بیایید نگاهی عمیق به مزایا و خطرات یک سیستم PBX ابری بیندازیم.

معایب Cloud PBX

بررسی معایب Cloud PBX

سانترال ابری که بیشتر به عنوان سانترال میزبان شناخته می شود، یک سیستم تلفن تجاری است که از طریق اتصال به اینترنت اجرا می شود. شما نیازی به داشتن تجهیزات تبادل شعبه خصوصی (PBX) در محل خود ندارید – یک ارائه دهنده VoIP این کار را برای شما انجام می دهد.

اساسا، یک سانترال ابری تمام عملکردهای مورد نیاز در یک سیستم تلفن اداری مانند پست صوتی، ارسال تماس و البته تماس را فراهم می کند. به جای راه اندازی سروری که باید از آن نگهداری کنید، از یک ارائه دهنده VoIP برای ارتباطات شرکت خود استفاده کنید.

هنگامی که کارکنان شما پاسخ می دهند یا تماس برقرار می کنند، گوشی های VoIP صدا را به بسته های داده تبدیل می کنند. این بسته‌ها از طریق اینترنت به ارائه‌دهنده PBX میزبانی می‌شوند. ارائه دهنده یک مسیر تماس واضح بین هر دو طرف ایجاد می کند. در صورت نیاز، به شبکه عمومی تلفن سوئیچ شده (PSTN) مراجعه کنید.

هنگامی که بسته های داده به مقصد خود می رسند، سیستم تلفن تجاری آنها را دوباره به صدا تبدیل می کند. این همه این کارها را در عرض میلی ثانیه بدون هیچ گونه پیکربندی اضافی انجام می دهد. برای تجسم این فرآیند، این نمودار را در زیر ببینید. در اینجا نموداری برای این است که برای یک دفتر واحد چگونه به نظر می رسد.

این مطلب را از دست ندهید   نقشه سیم کشی تلفن سانترال

تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال پهن باند قابل اعتماد برای استفاده از PBX مبتنی بر ابر است. فناوری زیربنایی انواع تلفن های IP، از جمله تلفن های رومیزی، تلفن های هوشمند و تلفن های کنفرانس را می پذیرد.

برخی از مزایای تجاری عملی وجود دارد که باید قبل از دریافت یک پیشنهاد رایگان بدانید.

مزایای استفاده از سانترال ابری

علاوه بر ارسال الکترون از طریق اینترنت برای صحبت با دیگران، چه چیزی یک سیستم تلفن میزبان را به انتخاب ایده آل برای مشاغل تبدیل می کند؟

با یک سانترال داخلی، همه چیز آنالوگ است و برای هر گوشی به خطوط تلفن نیاز دارید. همچنین به این معنی است که شما یک متخصص مخابراتی دارید که می تواند تعمیر و نگهداری و ارتقاء را انجام دهد.

در اینجا شش مزیت برتر سیستم های ارتباط ابری برای کسب و کارها ارائه شده است.

 ارتقا ویژگی های قدرتمند جریان کار شما

بسیاری از ویژگی های داخلی VoIP داخلی وجود دارد که توسط یک PBX میزبانی شده در مقایسه با یک سیستم تلفن PBX داخلی ارائه می شود. این ویژگی های پیشرفته همان چیزی است که ذینفعان بیشتر به آن اهمیت می دهند. انتظار داشته باشید که آنها در لیست مورد نیاز VoIP ظاهر شوند.

چندین ویژگی برتر PBX ابری عبارتند از:

  • پشتیبانی از دستگاه تلفن همراه (برنامه های تلفن همراه)
  • رونویسی پست صوتی به ایمیل
  • خدمه خودرو (جریان تماس)
  • ضبط خودکار تماس
  • انتقال هوشمند تماس
  • ویدئو کنفرانس داخلی
  • صف تماس های ورودی

رهبران شرکت قدردانی می‌کنند که ده‌ها ویژگی VoIP در دسترس هستند که نیازی به تنظیمات فنی ندارند. سیستم تلفن شما همچنین می تواند با سایر ابزارهای ضروری مانند CRM سازمان شما یکپارچه شود.

این قابلیت‌های افزوده به این معنی است که می‌توانید با بهره‌وری بیشتر کار بیشتری انجام دهید.

 انعطاف پذیری برای همه مکان ها و فصول

سیستم تلفن منعطف به این معنی است که می تواند با شرایط متغیر در محل کار سازگار شود. شما می توانید سیستم تلفن خود را بر اساس نیازهای کسب و کار خود سفارشی کنید در مقابل احساس محدودیت توسط یک PBX قدیمی.

هیچ چیز به عنوان یک مدیر فناوری اطلاعات ناامید کننده تر از تغییرات غیرمنتظره تجاری نیست. می‌توانید وقتی رئیس از شما می‌پرسد که آیا می‌توانید این کار را انجام دهید، بله بگویید – بدون اینکه روز شنبه وارد شوید.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال تحت شبکه KX-NT343

کسب و کارهای کوچک از کنترل کامل بر سیستم تلفن شرکت خود برخوردار هستند. افزودن و اختصاص شماره تلفن های تجاری به تیم خود آسان است. تجهیز تیم راه دور خود به خدمات تلفنی حتی ساده تر است.

در عصر کار از راه دور، کارمندان می توانند با یک برنامه تلفن نرم افزاری VoIP قوی در ارتباط باشند. از طرف دیگر، می توانید از آنها بخواهید تلفن میز اداری خود را به خانه ببرند.

هنگامی که تقاضا را افزایش می دهید، مانند فروش تعطیلات، یک PBX میزبان به شما امکان می دهد ظرفیت تماس خود را افزایش دهید. به‌علاوه، می‌توانید در عرض چند دقیقه موسیقی و پیام‌های راحتی اضافه کنید. به این ترتیب می توانید کیفیت تماس و رضایت مشتری خود را افزایش دهید.

 قابلیت اطمینان و زمان کار بدون نگرانی

هزینه توقف برای کسب و کار شما چقدر است؟ از خدشه دار کردن اعتماد برند گرفته تا از دست دادن درآمد و فروش، نمی توانید با قطعی ها مقابله کنید.

خوشبختانه، یک PBX ابری شما را همیشه در دسترس نگه می‌دارد. یک ارائه دهنده خدمات معتبر 99.999٪ آپتایم را ارائه می دهد که استاندارد طلایی برای شرکت ها است. آنچه مشتریان در مورد آنها در رسانه های اجتماعی مانند توییتر گفته اند را بخوانید. شما حسی از قابلیت اطمینان ارائه شده توسط ارائه دهنده Cloud PBX دریافت خواهید کرد.

این افزایش قابلیت اطمینان به لطف یک شبکه اضافی از هشت مرکز داده جداگانه امکان پذیر شده است. VoIP حتی در زمان قطع برق نیز می تواند کار کند. می‌توانید در عرض چند ثانیه تماس‌ها را به مکان‌های مختلف از جمله تلفن‌های همراه هدایت کنید. از طرف دیگر، یک سیستم تلفن سنتی ممکن است به دلیل آب و هوا، قطع برق و سایر بلایا خراب شود.

Nextiva میلیون ها دلار برای ساخت یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین شبکه های VoIP تجاری در سراسر کشور سرمایه گذاری کرده است. حتی اگر یکی از مراکز داده ما آفلاین شود، هفت مرکز دیگر برای رسیدگی به تماس ها وجود دارد.

 بدون تعمیر و نگهداری

عدم تعمیر و نگهداری مزیت فوق العاده سیستم های سانترال ابری است. به روز رسانی سیستم، مسیریابی شبکه، تنظیم کدک های VoIP – همه اینها توسط ارائه دهنده میزبان مدیریت می شود.

این مطلب را از دست ندهید   شماره گیری با PBX

رهبران فناوری اطلاعات و CIOها در طول هفته با آتش سوزی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند. (ما شما را می شنویم!) می توانید به افراد منتخبی اجازه دهید تا به صورت آنلاین تغییراتی در سرویس تلفن شما ایجاد کنند. تلفن‌های VoIP امروزی بدون دردسر هستند، بنابراین به معنای بلیط‌های میز کمک کمتر است.

مشکل سیستم های سانترال داخلی این است که با استخدام پشتیبانی تمام وقت، تعمیر و نگهداری متوقف نمی شود. داشتن یک تکنسین در دسترس همیشه عالی است، اما باید سالانه ۷۴ هزار دلار بودجه در نظر بگیرید.

امروزه کسب و کارها باید کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. به همین دلیل است که تغییر به یک راه حل ابری یک سرمایه گذاری معقول است. برای خداحافظی با یک سیستم ارتباطی بزرگ و قراردادهای پرهزینه تعمیر و نگهداری VoIP آماده شوید.

امنیت بی نظیر

راه حل های تلفن Cloud PBX در مقایسه با PBX سنتی امنیت بالاتری را ارائه می دهند. هنگامی که یک تلفن ثابت فیزیکی دارید، این به شما بستگی دارد که مطمئن شوید کسی به آن دسترسی ندارد. بسیاری از سیستم‌های سانترال در برابر حملات خارجی آسیب‌پذیر هستند و سیگنال‌های صوتی که آنها ارسال می‌کنند بسیار راحت‌تر رهگیری می‌شوند.

برخی از راه حل های میزبانی PBX رمزگذاری تماس و نظارت 24/7 سرور را ارائه می دهند. ارائه دهندگان VoIP به طور مداوم توسط اشخاص ثالث تأیید می شوند تا مطابقت را بررسی کنند. امنیت VoIP همچنین به این معنی است که مزایای گواهینامه هایی مانند ISO/IEC 20071، انطباق با PCI و انطباق با HIPAA وجود دارد.

Voice over IP خود هم قابل اعتماد و هم ایمن است، به لطف افزونگی مسیریابی IPv4. بسته های صوتی رمزگذاری شده و سیگنالینگ با استفاده از پروتکل های TLS و SRTP کار می کنند.

به زبان ساده: یک سانترال ابری به شما امکان می‌دهد شب بخوابید. ستون فقرات ارتباطات تجاری شما در برابر بازیگران بد امن و مقاوم است.

پیشنهاد مطالعه: عیب یابی سیستم سانترال در 5 مرحله

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =