نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایای سیستم PBX میزبان چیست؟

اگرچه به نظر می رسد سرویس PBX میزبان محبوب ترین گزینه در بازار فعلی باشد، اما ممکن است یک ارائه دهنده PBX میزبان گزینه مناسبی برای تجارت شما نباشد. در این مقاله مزایای این دستگاه قرار داده شده است.

PBX و افزایش سرعت

اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارید، اتصال اینترنت ضعیفی دارید یا نمی توانید اتصال خود را به درستی ایمن کنید، PBX ابری ممکن است بیش از آنچه که ارزش دارد ناامیدی شما را به ارمغان بیاورد. این سیستم کاملاً به اینترنت وابسته است و بدون اتصال قوی به درستی کار نخواهد کرد، بنابراین اگر ارائه دهنده خدمات اینترنت شما غیرقابل اعتماد است یا به طور مکرر سرویس اینترنت شما را رها می کند، PBX میزبان برای شما مناسب نیست.

علاوه بر این، از آنجا که مبتنی بر اینترنت هستند، راه حل های PBX ابری بیشتر از سیستم های دیجیتال در معرض نقض امنیت هستند. هنگام صحبت با فروشندگان، حتماً درباره اقدامات امنیتی آنها و نحوه محافظت از داده های شما سوال کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها هم از نظر جسمی و هم از امنیت شبکه، امنیت نقطه پایانی SIP، نظارت و شناسایی تقلب در تلفات و همچنین یک سیستم مانیتورینگ اختصاصی برخوردار هستند که هرگونه فعالیت مشکوک را به شما گوشزد می کند.

اقدام اصلی

با سیستم های PBX میزبان ابر، کیفیت تماس به اتصال به اینترنت بستگی دارد، بنابراین اگر ضعیف باشد، تماس های شما نیز برقرار خواهد بود. این سیستم همچنین در برابر نقض امنیت آسیب پذیرتر است.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای تجاری PBX Cloud

ارائه دهندگان محبوب سانترال

یافتن سیستم PBX ابری مناسب برای کسب و کار شما کلید دادن دقیقاً همان چیزی است که به مشتریان و کارمندان خود احتیاج دارید. در اینجا چند گزینه محبوب و آنچه ارائه می دهند وجود دارد:

RingCentral

 RingCentralچهار طبقه اشتراک دارد که از 29.99 دلار تا 59.99 دلار برای هر کاربر در هر ماه متغیر است. قبل از شروع کار، RingCentral به شما یک متخصص پیاده سازی ارائه می دهد، که به شما در انتخاب شماره های جدید، انتقال از طریق شماره های فعلی و تصمیم گیری در مورد تعداد تلفن های شما کمک می کند. از ویژگی های تماس این شرکت می توان به انتقال تماس، ضبط تماس، غربالگری تماس، گزارش تماس ها، هشدارهای پیام و قوانین پاسخگویی اشاره کرد. سایر ابزارهای محبوب پذیرش خودکار، ابزار حضور، سیستم های پاسخ صوتی تعاملی چند سطح، نگه داشتن موسیقی، پست صوتی، پست صوتی از طریق ایمیل و پیام صوتی تصویری هستند. تماس های کنفرانسی می تواند تا 1000 شرکت کننده داشته باشد. RingCentral همچنین یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های iOS و Android ارائه می دهد.

Ooma Office

قیمت Ooma براساس این است که شما IP PBX، گزینه تلفن آنالوگ یا هر دو را انتخاب کنید. صرف نظر از نوع تلفن، قیمت شروع Ooma برای هر کاربر در هر ماه 19.95 دلار است. با این حال، اگر می خواهید از تلفن های آنالوگ استفاده کنید، باید برخی از تجهیزات داخلی Ooma را نصب کنید. این سیستم سانترال همچنین برای کارمندانی که خارج از دفتر کار می کنند تماس تلفنی به صورت تلفنی، پذیرنده مجازی و برنامه های افزودنی مجازی را ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش کدهای تلفن سانترال

8×8

 این سیستم ارتباطی VoIP میزبان ابر از 12 تا 115 دلار برای هر کاربر در ماه است. زمان سرویس دهی 99.999٪ است، به این معنی که هر سال فقط برای چند دقیقه از کار می افتد. 8×8 تماس سه جانبه، انتقال تماس، انتظار مکالمه، انتقال تماس، پیام صوتی آنلاین، یک سرویس دهنده خودکار، گروه های زنگ و شناسه تماس گیرنده را ارائه می دهد. همچنین با برنامه های معروف مانند G Suite، Office 365 و Salesforce ادغام شده است.

GoToConnect

شروع GoToConnect با 19.95 دلار برای هر کاربر در هر ماه. این سیستم استراتژی های زنگ پیشرفته، اعلامیه های قبل از تماس، صف مکالمه نامحدود، اطلاعیه های زمان انتظار، کنفرانس ویدیویی، اتاق های جلسات شخصی و اشتراک صفحه را ارائه می دهد.

اقدام اصلی

سیستم های PBX زیادی برای انتخاب صاحبان مشاغل وجود دارد، اما چند برنامه با کیفیت که باید بررسی کنید شامل GoToConnect، 8×8، Ooma Office و RingCentral است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =