سانترال KX-NS300پاناسونیک
Panasonic KX-NS300 Smart Hybrid PBX یک دستگاه مقرون به صرفه و یک سیستم ارتباطی IP برای شرکت های کوچک و متوسط است که با توجه به نیاز شما قابل تنظیم و انعطاف پذیر است. KX-NS300 از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار است و از 6 دامنه آنالوگ و 18 پسوند شروع می شود ، تا 288 پسوند با واحد Expansion قابل ارتقا است. KX-NS300 همچنین یک سیستم ارتباطی یکپارچه است که دارای ویژگی های غنی IP مانند اتصال تلفن همراه ، نامه صوتی و ایمیل یکپارچه ، پیام رسانی فوری (گپ) و اطلاعات مربوط به حضور است. همچنین می تواند برای ارائه کارآمدتر و افزایش رضایت مشتری از برنامه های داخلی مانند راه حل مرکز تماس ، راه حل موبایل و سیستم نامه صوتی استفاده کند.
ادغام تلفن همراه
دریافت تماس
هنگامی که مشتری شما با شماره تلفن دفتر شما تماس می گیرد ، هم تلفن شما در دفتر و هم تلفن همراه شما می توانند همزمان زنگ بزنند. می توانید مکالمات مشتری را در داخل و خارج از شرکت دریافت کنید. بنابراین ، فقط باید شماره تلفن دفتر خود را به مشتری اطلاع دهید.
ارسال تماس
هنگامی که از دفتر دور هستید ، می توانید بدون هیچ گونه هزینه اضافی با تلفن نرم افزار SIP در تلفن هوشمند خود تماس بگیرید. و مشتری شما به جای شماره تلفن همراه شما از شماره تلفن دفتر شما مطلع می شود.
سیستم پست صوتی
پست صوتی
مشتریان در صورت تماس با شما می توانند از تلفن صوتی خارج شوند. KX-NS300 می تواند حداکثر 24 کانال را همزمان و حداکثر 400 ساعت ضبط کند.
اعلان نامه الکترونیکی
KX-NS300 در صورت داشتن پیام های جدید ، نامه الکترونیکی را با رایانه شخصی یا تلفن همراه برای کاربر مربوطه ارسال می کند. تماس های از دست رفته بدون پیام صوتی نیز می توانند از طریق پست الکترونیکی ارسال شوند. بنابراین ، شما می توانید به سرعت با مشتریان تماس بگیرید.
تلفن گویا یا DISA
KX-NS300 می تواند تماس های مشتری را بدون اپراتور منتقل کند. این ویژگی انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و بهره وری کارمندان را افزایش می دهد. و منابع انسانی که در حال حاضر به عنوان اپراتورها مورد استفاده قرار می گیرند می توانند کارهای دیگری نیز به آنها اختصاص دهند.
مرکز تماس
KX-NS300 شامل یک عملکرد پیشرفته مسیریابی تماس برای مراکز تماس با اندازه کوچک و متوسط است. این عملکرد بدون سرور CTI خارجی قابل استفاده است. این بستر را برای شما فراهم می کند که راهنمایی های صوتی را برای مشتریان فراهم کنید ، مکالمات را به صورت خودکار ضبط کنید ، مانیتور / گزارش های ACD را تهیه کنید ، و از NAS (شبکه ضمیمه شبکه) استفاده کنید. بنابراین ، شما می توانید از این توابع برای درک مشکلات یا فرصت های مربوط به خدمات به مشتری استفاده کنید.