نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

زندگی پس از ISDN با میزبان PBX یا SIP

ISDN (شبکه دیجیتال خدمات یکپارچه)، یکی از اصلی ترین ارتباطات برای مشاغل استرالیایی در حال پایان یافتن است و این سوال را ایجاد می کند که چگونه می توان آن قابلیت های ضروری تماس صوتی ثابت و سیستم تلفن / PBX را که برای تجارت مهم است حفظ کرد.

ISDN چیست؟

ISDN یک شبکه اختصاصی است که چندین خط صوتی را از طریق یک اتصال فیزیکی، معمولاً خطوط مسی، به بسیاری از مشاغل در استرالیا می رساند. اتصال ISDN به سیستم PBX / Phone در سایت تجاری خاتمه می یابد که به نوبه خود به چندین گوشی تلفن در آن سایت متصل می شود.

به عنوان بخشی از معامله بزرگ تلسترا که با NBN Co چند سال پیش امضا شد، شرکت هواپیمایی مستقر توافق کرده است که تا سال 2022 کل شبکه مس استرالیا را از رده خارج کند.

بر این اساس، شرکت حمل و نقل فروش محصولات ISDN2، ISDN2 Enhanced، ISDN10 / 20/30، DDS Fastway، Megalink و Frame Relay را در سال گذشته و قبل از خاموش شدن محصولات متوقف کرد.

و اگرچه ممکن است سال 2022 فاصله زیادی داشته باشد، اگر در هر اندازه و محدوده تجاری مشغول فعالیت هستید، وظیفه بازسازی کل سیستم تلفنی کسب و کار شما، از جمله شماره های انتقال و سایر کارهای مربوطه، چیزی نیست که بخواهید انجام در هاپ

جایگزینی برای ISDN

گزینه این است که ISDN را با یکی از دو گزینه جایگزین کنید:

ISDN و همه سخت افزار اختصاصی سیستم تلفن / PBX را با یک PBX میزبان جایگزین کنید که تماس صوتی را به همراه مسیریابی تماس، تلفن گویا و پیام صوتی در مدل اشتراک، از جمله یک گوشی مدرن و حتی برنامه موبایل، در داخل و خارج فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین مارک سانترال

خطوط ISDN را با SIP Trunks از طریق اتصال شبکه داده جایگزین کنید و سیستم تلفن / PBX اختصاصی خود را همراه با گوشی ها ارتقا یا جایگزین کنید تا سازگار باشد.

آنچه در گذشته به عنوان خدمات تلفنی سنتی تصور می شد، هم اکنون به طور فزاینده ای به یک مدل میزبان منتقل می شود که به موجب آن PBX و UC (ارتباطات واحد) به طور کامل در Cloud میزبانی و تحویل داده می شوند. این بدان معناست که اصلاً نیازی به خرید و مدیریت سخت افزار PBX ندارید.

SIP Trunk چیست؟

ترانکینگ SIP (یا به اختصار trunk های SIP) یک سرویس تلفنی IP عمومی است که بر اساس “خطوط پروتکل آغاز شده توسط جلسه” است.

SIP از طریق خطوط داده ای که برای اتصال به اینترنت و شبکه گسترده منطقه (WAN) استفاده می شود – که احتمالاً قبلاً دریافت کرده اید، ارائه می شود. با ادغام صدا به عنوان برنامه دیگر در این خطوط داده، دیگر نیازی به خطوط آنالوگ یا ISDN موجود نیست. (خطوط) SIP در صورت لزوم به طور خودکار ایجاد و حذف می شوند.

بنابراین کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟

میزبان PBX / سیستم تلفنی

مکانهای تجاری که به عملکرد مرکز تماس بسیار پیشرفته نیاز ندارند، بهترین مکان برای انتقال به یک PBX / سیستم تلفنی کاملاً میزبان هستند، اطلاعات بیشتر در اینجا.

SIP با PBX مدرن

مکانهای تجاری که دارای عملکردهای بسیار ویژه و بسیار پیشرفته مرکز تماس، گزارشگری در سطح نماینده، ادغام با سیستمهای مختلف تجاری و غیره هستند، برای یک راه حل مبتنی بر سخت افزار، نرم افزار و صندوق SIP برای اتصال به شبکه صوتی جهانی مناسب ترند

این مطلب را از دست ندهید   سانترال ابری جایگزین سیستم تلفنی داخلی

ISDN در حال خاموش شدن است، بله. و گرچه این یک فناوری فوق العاده مهم برای مدت زمان طولانی بوده است، اما نسل جدید فناوری های دیجیتال IP و مبتنی بر ابر امکان راه حل های انعطاف پذیر، پیچیده و مقرون به صرفه تری را فراهم می کند که مدتها پس از خارج شدن شبکه مس از پیشرفت و پیشرفت برخوردار خواهند بود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =