نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه ی اپدیت کردن سانترال TDA  و TDE پاناسونیک

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. شاید اپدیت کردن سیستم ها و دستگاه ها بسیار برای شما اشنا باشد و مرتبا این کلمه را در رابطه با موبایل، تلبت و لپ تاپ و غیره شنیده اید. جالب است بدانید که سانترال هم بعد از مدتی نیاز به اپدیت دارد. در این مقاله در رابطه با نحوه ی اپدیت کردن سانترال TDA  و TDE پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سری KX-TE پاناسونیک

اپدیت به چه معنی است و دلیل ان چیست؟

اپدیت کردن یعنی سیستم ها و برنامه ریزی داخل دستگاه مثلا سانترال به روز و یا به بیانی دیگر اپدیت شود. یکی از علت های اپدیت کردن سانترال نیز می تواند این باشد که بعد از اپدیت دستگاه به راحتی می توانید در قسمتی به نام SLOT ورژن دستگاه را به راحتی می توان مشاهده کرد.

نکته ی دیگر این است که زمانی که دستگاه اپدیت و به روز باشد به راحتی می توان در سطر اول عدد صفر را مشاهده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل انتخاب سیستم های PBX برای مشاغل کوچک

مراحل بروزرسانی سانترال

قبل از شروع ابتدا باید برنامه ی  ارتقاء ورژن را دانلود نمایید. بعد از انجام مراحل گفته شده برنامه را از حالت فشرده یا زیپ خارج کنید و به راحتی با استفاده از کابل یو اس پی به دستگاه متصل شوید و سپس وارد قسمت Slot  بعد از آن گزینه ی Summary  را انتخاب کرده تا ورژن دستگاه را مشاهده کنید. سپس باید وارد قسمت Utility  شوید و پس از وارد شدن به این قسمت حال باید گزینه ی File Transfer PC to PBX را انتخاب کرده سپس فایل ارتقا یافته را در این قسمت وارد نمایید.

مرحله 1

بعد از انجام مراحل فوق اپدیت آغاز می شود. در این مرحله باید وارد قسمت Utility  شوید و بعد از آن SD Card File View and Load  را انتخاب نمایید.

مرحله 2

در این قسمت حافظه ی رمی که در دستگاه شما قرار دارد قابل رویت می باشد. در این قسمت فایل های فراوانی وحود دارد که باید از بین آن ها فایلی که اپدیت می باشد را پیدا کنید و روی گزینه ی Detail  قرار بگیرید.

اکنون به روز رسانی دستگاه به صورت خودکار فعال می شود و به راحتی می توان در قسمت Summary  اپدیت جدید را مشاهده کرد و ورژن کارت جدید را رویت نمود.

مرحله 3

بعد از انجام مراحل فوق حال باید به قسمت Slot  رفته و آن را فعال کنید تا بتوانید به راحتی از قابلیت های آن استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =