نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی ها و انعطاف پذیری در PBX

سیستم های PBX مبتنی بر ابر از نظر ویژگی ها و انعطاف پذیری مزایای قابل توجهی دارند. همانطور که جهان به طور فزاینده ای به محیط های کاری انعطاف پذیر و غیر سنتی می رود، برای دستیابی به آن در هر مکان و هر زمان به یک اولویت بزرگ تجاری تبدیل شده است. یک راه حل میزبان به شما امکان می دهد تا زمانی که به اینترنت متصل هستید از طریق تلفن هوشمند یا رایانه خود تماسهای تجاری برقرار کنید، بنابراین اگر به فکر انتقال کار خود به مکان جدید هستید، دیگر نگران بارگیری تجهیزات نخواهید بود ( به جز تلفن ها).

PBX در دستگاه های تلفنی

کارمندان شما می توانند تنظیمات تلفن خود را بر اساس آنچه که برای آنها بهتر است تنظیم کنند، مانند اینکه مکالمه آنها با تلفن رومیزی و رایانه یا تلفن رومیزی و تلفن همراه انجام شود.

Cloud PBX همچنین امکاناتی مانند پیام کوتاه، رونویسی پست صوتی، ضبط تماس و تلفیق با خدمات فروشنده را فراهم می کند. ویژگی ها در سیستم ها متفاوت است، بنابراین شما باید به ویژگی هایی که فکر می کنید کسب و کار شما به آن نیاز دارد، کشف کنید و در اطراف خرید کنید تا ببینید که هر فروشنده چه ویژگی هایی را در خود دارد و کدام یک را باید به عنوان افزونه خریداری کنید.

مزایای مفید و خوب

در اینجا برخی از ویژگی های مفید اضافی که بسیاری از سیستم های PBX میزبان ابر ارائه می دهند وجود دارد:

  • مدیریت آنلاین: سرپرستان می توانند تغییراتی را در سیستم تلفن ایجاد کنند، از جمله افزودن کاربر، اختصاص شماره تلفن، ایجاد گروه های زنگ، و بررسی گزارش های تماس و اظهارات ماهانه از یک درگاه آنلاین. کارمندان می توانند برای بررسی پست صوتی خود، دیدن فهرست شرکت و تنظیم مسیرهای انتقال تماس به پورتال وارد شوند.
  • گروه های حلقه ای: از گروه حلقه ای برای سازماندهی کارمندان شما در گروه ها با توجه به آنچه آنها انجام می دهند یا بخش آنها استفاده می شود. به عنوان مثال، تیم فروش ممکن است گروه حلقه خود را داشته باشد به طوری که وقتی مشتری تماس می گیرد تا با نماینده صحبت کند، همه افراد در آن گروه حلقه مطلع می شوند.
  • پست صوتی به ایمیل: این ویژگی به شما امکان می دهد فایل های صوتی یا رونویسی از پیام های صوتی را به صندوق ورودی یک کارمند ارسال کنید.
  • صف تماس: صف های تماس با قرار دادن تماس گیرندگان در یک صف یا در حالت انتظار تا زمانی که کارمندی برای برقراری تماس در دسترس نباشد، به کنترل هجوم تماس شما کمک می کند.
  • تماس نامحدود: با این کار کارمندان می توانند بدون نیاز به هیچ گونه هزینه اضافی، به تعداد مورد نیاز داخلی تماس بگیرند.
  • ویدئو / کنفرانس وب: کاربران می توانند جلسات ویدئویی را به اشتراک بگذارند که امکان اشتراک صفحه را فراهم می کند، که به شما امکان می دهد اسناد یا ارائه ها را مشاهده و بحث کنند. اگرچه ظرفیت تماس در بین ارائه دهندگان متفاوت است، برخی از آنها به شما امکان می دهند تا 1000 نفر در مکالمه داشته باشید.
  • پیام رسانی فوری: این ویژگی به کاربران امکان می دهد پیام های آنلاین را برای همکاران ارسال کنند.
  • پیام رسانی متنی: کارمندان می توانند به جای شماره تلفن شخصی خود از خطوط تجاری خود پیام متنی ارسال کنند.
  • متصدی خودکار: متصدیان خودرو اساساً پذیرنده های مجازی هستند که به تماس ها پاسخ می دهند و تماس گیرندگان را به کارمندان مناسب منتقل می کنند. به عنوان مثال، ممکن است یک تماس گیرنده از یک متصدی اتومبیل بشنود که می گوید: “1 را برای فروش فشار دهید، 2 را برای خدمات مشتری فشار دهید یا 0 را فشار دهید تا با یک اپراتور صحبت کند.”
  • شماره گیری داخلی: به جای مشت زدن بر روی شماره تلفن یک کارمند، کارمندان می توانند برای برقراری ارتباط با همکاران چند شماره بگیرند.
  • تماس کنفرانسی: می توانید همزمان با صدها یا گاهی هزاران شرکت کننده تماس برقرار کنید.
این مطلب را از دست ندهید   معرفی اپراتور PBX

خدمات قابل اطمینان

برای بسیاری از مشاغل، ارتباطات تلفنی ستون فقرات فعالیتهای روزمره آنهاست، بنابراین خدمات قابل اعتماد یک امر ضروری است. یک سیستم تلفن ثابت سنتی از کابل کشی مسی برای انتقال تماس های تلفنی استفاده می کند و این کابل ها در برابر بلایای طبیعی، خرابکاری و سایش عمومی آسیب پذیر هستند، که همه اینها می تواند به معنی قطع شدن طولانی مدت خدمات تلفن شما باشد.

سیستم های PBX ابری از اینترنت استفاده می کنند، به این معنی که خدمات تلفن شما به اندازه اتصال به اینترنت شما قوی است. از آنجا که تمام اطلاعات شما در فضای ابری است، در صورت بروز مشکل، سیستم شما باید خرابی اندکی داشته باشد و یا اینکه از بین برود. افزونگی جغرافیایی، زمانی است که ارائه دهنده چندین سرور در مکان های مختلف فیزیکی دارد، یکی از متداول ترین اقدامات اطمینان این سیستم ها است. هر سرور شامل اطلاعات یکسانی است، بنابراین اگر یکی خراب شود، سرور می تواند تقریباً بلافاصله جای آن را بگیرد.

راهکار اصلی

سیستم های PBX ابری ارزان تر و انعطاف پذیر تر از سیستم های ثابت و سنتی هستند. راه حل های Cloud PBX همچنین چندین ویژگی ارزشمند مانند تماس نامحدود، صف مکالمه و متصدیان خودکار را ارائه می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =